Kızlar benim bebeğim 40 çıktığından beri kaka düzeni değişti 3 4 günde bir bazen 5 6 günde bir yapıyor haftada 2 kere yaptığı nadir ebe gaz çıkıyorsa, huzursuz değilse, karında sertlik yoksa 10 güne kadar normal demişti bende bu yüzden lavman,fitil, zeytinyağı vs gibi şeylerle desteklemedim çünkü böyle bir düzen kurmuş kendine doktora sordum normal dedi bana bazen bu durum anormal geliyor diyorum 1 hafta nasıl kaka yapmaz vs neyse bugün 9 gün oldu ilk kez bu kadar uzadı anormallik yok ama ben huzursuz oldum ilk kez zeytinyağı içirdim 1 çay kaşığı içireli 4 saat oldu hâlâ gelen giden yok içince hemen mi yapıyor yoksa bir kaç saat sonra mı yarında yapmazsa doktora götürecem bu hafta içinde D3 damlasını değiştirdik o etkilemiş olabilir mi birde bu aralar muzu çok tükettim bende sorun yok ama sütten bebeğe etkiler mi? 6 aylık olmak üzereyiz ek gıdaya başlamadık