Ladybugs Kızlar merhabalar oğlumun doğum günü yaklaşıyor sizce hangı pastayı yaptırayım hamgısını önerirsiniz ilk doğum günümüz için
buselidunya Ladybugs Naked pasta bence, kızımın doğum gününde yaptırmıştım hem görünüş hem lezzet olarak harikaydı 🤌🏻
NunuDudu Ladybugs normal pastayı da istediğiniz renk kremayla kaplatıp üzerine şeker hamuru figür koydurabilirsiniz.
kitapkurdubebeninanasi Ladybugs doğum günü kutlamasi için şeker hamurlu yaptirdik kendim 1 yas çekimi yaptim evde o zaman da naked pasta yapmistim
Sibelkarakayaa @Ladybugs ben size naçizane fikrimi söyliyim bence normal pasta üzerine süslemeler yaptırın çünkü şeker hamurlu pastanın sadece içini yiyebiliyorsunuz dışı komple çöp oluyor
Ladybugs Sibelkarakayaa evet biliyorum canım da sırf görüntü için işte çok kararsızım ya ne yapsam normal pastayı nasıl süsleyebilirler ki en fazla
buselidunya Ladybugs 15 kişilik yaptırmıştım, Aralık ayında 250 tl idi şu an ne kadardır bilemiyorum valla 🤷🏼♀️
Ladybugs buselidunya anladım canım daha uygun sanırım şeker hamuruna göre 18 kişilik 450 fiyat verdiler bana
buselidunya Ladybugs Figürler toplar şeker hamuru sanırım bilmiyorum valla, çöp oldu zaten ertesi gün tadına bakamadım😃
Sibelkarakayaa @Ladybugs iki ay önce oğlumun bir yaşı için pastaneye pasta yaptırdım gittim pastacıyla konuştum aynı böyle böyle olucak ama asla şeker hamuru istemiyorum sonra çöp oluyor dedim çok güzel yapmıştı resim ekleyebilirsem atıcam , pastanın etrafını krem şantiyle şerit şeklinde dönmüştü şeker hamurlu pastadan daha güzel gözüküyodu valla https://resimyukle.io/r/gfLO4b1p35 Burdan bakabilirsiniz
Ladybugs Sibelkarakayaa bunu da çok begendım harika olmuş şeker hamuruna hiç bulaşmayın ben çöp olacak yoksa yazık israf ss aldım pastalarınızı kızlar düşünüp karar verip pastacıya gitcem hemen 🥰
Ladybugs MelinayAsel29 hayır şeker hamurlu gösterişli oluyor ama yenmiyor ve zararlı naked de son zamanlarda yapılmaya başlandı sade ama sağlıklı gercı sağolsun postumda arkadaşlar bayağı güzel fikirler verdiler görüntü için
Ladybugs buselidunya bayıldım canım çok mantıklı hemen pastaneyle konuşayım böyle bişey yapsınlar daha sağlıklı hem sa aldım pastanı 🥰