Lina_3520 Merhaba kızlar 17 aylık çocuğum sol Ayağını içine basıyor bunun çözümü nedir daha önce doktora gidip çözümünü bulan düzelen var mı
Canlarim41 Lina_3520 Benim İlk oğlum öyleydi özele fok gittim önemli değil futbolcu olamaz dediler sonra çok iyi Bir doktor bulduk tabanlık kullanıyoruz cimnastige ve yüzmeye giridoruz eğer tedavi olmazsa ileride kas ağrıları yaşar dedi