Rainbow_ Merhaba kızlar, Yenidoğan sepsisi diye bir hastalık atlatan oldumu aranızda bebeği? Ne gibi semptomlar gördünüz, ne tedavi uygulandı ve ne kadar sürede bu durumu bebeğiniz atlattı?