Mercimeqinannesi_21 Sanıyorum normalde hemşireler bilgi veriyor ben hemşireöizi aradım açmadı bilgi vermeyi geçtik interneetende bakıyorum net bir bilgi yok 26 günlük bebeğim var 30 gün olunca bir aylık aşısı oluyormu okuyorsa ne aşısı bilgisi olan varmı
Toprak-hira59 Mercimeqinannesi_21 var bizde pazartesi gunu olduk 1.ay asimizi saglik ocagina gitmeniz gerekiyor
Sulee_ Mercimeqinannesi_21 var evet sarılık aşısının ikinci dozu oluyor hepatitB size asi kartı vermediler mi sağlık ocağında doğumdan sonra kontrole goturmedinizmi bebeği
Mercimeqinannesi_21 Sulee_ yaaa siz söyleyince aklıma geldi topuk kanı aldırmaya gittiğimizde kart vermişlerdi o korkuyla unutmuşum çok teşşekğr ederim
Sulee_ Mercimeqinannesi_21 😃rica ederim kartta tarih yazıyor zaten ona göre gidip yaptırabilirsiniz hemşireye haber etmenize gerek kalmıyor
Busragonullu Mercimeqinannesi_21 ateş yapmiyormuş o aşı bizde olduk ve ateslenme yapmaz dedi hemsire ve yapmadi da
Toprak-hira59 Mercimeqinannesi_21 yok 1 ay asisi ates yapmiyormus hemsire oyle soylemsti yapmadida zaten hic birsey vermeyin