Hayırlı geceler hanımlar… sezeryan olalı 1 hafta bu sabah dikiş yerimin ortasında kanlı sulu bir akıntı gördüm.. Hemen acile gittim pansuman yapıldı pansuman yapan kişi içeri de enfeksiyon var açıp sıkılması gerekiyor dedi… Bende çok korktum böyle birşey başına gelip ilaç tedavisi ile düzelen var mı