Merhaba değerli anneler 🙏🏻Kızım 5 ay 3 günlük, yaklaşık 10 gündür ek gıdaya başladık , kabız oldu, yapamıyor çok zorlanıyor 😢sebzeyle başladık, anne sütü yiyor. Kilo alımı zayıf olduğu için doktor ek gıdaya başlamamı önerdi. İnek sütüne alerjisi var, bu yüzden antialerjik devam sütü aldım, ağzına bile sürmedi, . Sebzeleride tadımlık yapıyoruz, doydurmuyor. Başına gelen var mı ? Çözüm buldunuzmu? Yorumlarınızı bekliyorum ❤️😍