Merhaba anneler. Bebeğim 9 aylık ve uzun zamandır geceleri çok fazla uyanıyor. Uyurken çok fazla hareket ediyor. Sık sık dönüyor. Dönerek yattığı oluyor ve bu durum onu uyandırıyor. Gece uyurken emzirirken falan hareket halinde. Emzirdikten sonra yerine koyunca çok çabuk geri kalkıyor. Kısacası bu durum beni yordu. Doktora götürmeyi bile düşündüm. Neden böyle olabilir? Bilmediğim bi rahatsızlığı falan olabilir mi anlamadım. Veya 9 aylık olanlar suan böyle mi?