Saç düzleştiricim bozuldu.babyliss kullanıyordum rahat 10 yıldan fazla kullanmışımdır. Oğlum eliyle oynuyordu fişte değilken kesin o ara birşey oldu temassızlıpı oluyor kapanıp açılıyor falan . Yakın zamanda şu kurutmalı taraktan aldım. Ama saçlarım küt olduğu için istediğim etkiyi alamadım. Şimdi üstüne bi ton para verip düzleştirici alamam. Eşim onu niye aldın o zaman diye laf yapabilir. O yüzden ucuz yollu, memnun olduğunuz saç düzleştiricisi kullanıyorsanız bana tavsiye edebilirmisiniz? Bakın ucuz diyorum dyson al ömür boyu kullan demeyin. Dyson alacak param olsa burda fakir edebiyatı yapmam ashagag 😀😂