3.5 aylık İkiz bebeklerim den biri 10 dkya bir uyanıyor ağlıyor korkmuş gibi kucağıma alınca tekrar uykuya dalıyor. 15 dün önce sünnet olduk iyileşti ama hiç gaz problemi yaşamadık şimdi gaz çıkartırken ağlıyor. Geçen 9 gün kaka yapmadı fitil koydum yaptı rahatça. Yatağında reflü yatağı var gece rahat uyurken gündüz sık uyanmaya başladı 2 gündür gece uykusuna zor dalıyor. Atak olabilir mi kızımda böyle bir sorun yok