7.5 aylık kızım var ve son 10 gündür adet olacak gibi ağrım olup geciyor tam oluyorum heraldr derken hicbisey geldiği yok üstelik belime alt bel kısmına bir ağrı başlıyor . İdrar a çıkma isteği artırıyor gibi. İdrarimdan falan anlayabilir miym kızlar ya iyice kafayı yemek üzereyim herhalde pzt test alıçm ama bilemiyorum ya acaba hamile miyim 😭😑😔