Tugceozefe yaa işe yaradı mı gerçekten? Bazıları hiç işe yaramadığını söylemiş. Benim de bebeğim 10 aylık 3 dişi birden patlıyor çıktı çıkacak 8 de yatırmaya götürüyorum 20 dakika bir uyanıyor, kendi yatağıma alıyorum ancak o zaman biraz uyuyabiliyor onda da gece birden ağlıyor 6. Aydan beri böyleyiz