seymaaa0
🙏🙏🙏
Bizim burada, lojmanın girişinde ağaçların altında kulübede 6 tane yavru köpek vardı. Nöbetteki polisler ve biz mama bırakıyorduk sürekli onalra.
Bugun ögrendi k2 si dün gece donarak ölmüş. Bugun eşim hem vet. Çagırdı hem de belediyeden erzak alıp, arkadaşıyla gidip kulübeyi iyice kapattılar. Evden de battaniye koli götürdü. Bugun 2 tane güzelce yuva yaptılar. 2 yavruyu barınaga götürdüler. Diger 2 si burda. 1 tanesini Bzi sahiplendik. Burdan gidene kadar takip edeceğiz.
Lütfen ama lütfen gerçekten sıcak bir yer veremiyorsanız bile mama su bırakın. En azından karınları doysun.