Ahmet_Elif Arkadaşlar benim bebeğim 29 günlük. Çok derin derin uyuyor gündüzleri. Geceleri de saatlerce uyanık. Emzirmek için altını açmadığım sürece uyandırmak mümkün değil Normal mi. Kızımda böylemiydi hatırlamıyorum. Aranızda böyle Bi durum yaşayan varmı.
bisenakillisinzaten Ahmet_Elif Gününün çoğunu uyuyarak geçirir bi 16 18 saat uyurlar. akşamları ışıkları hep kapalı tutun gündüzleri de bol bol konuşun dışarıyı gösterin ki geceyle gündüzü ayırt etsin. Muhtemelen anne karnını arıyor. Hamileyken gündüzleri biz hareketli olduğumuz iÇin onlar uyuyor geceleri yattığımız da onlar hareket ediyor ya. Onu arıyor büyük ihtimalle
Sznmre Ahmet_Elif çok uyuması normal tabi ama iki saatte bir emmesi lazım geri kalan vaktini uyuyarak geçirebilir ❤️
Ahmet_Elif bisenakillisinzaten uyandırmak mümkün değil ki 😬 burnunu sıkıyorum ayak altı ile oynuyorum. Gece 11 den sonra gözünü açıyor sonra sabahlar olmasın. Ama dediğinizi uygulayayım teşekkür ederim