use_use Merhabalar 18 ay ve üzeri bebek anneleri 🙋♀️ bebeklerinizin boyu ve kilosu ne kadar? Her gün mutlaka tüketmesini istediğiniz besinler neler? Dil gelişimi ne durumda , kaç kelime söyleyebiliyor? Biraz sohbet edelim❣️
Kadifemsii use_use kilosu boyu yaklaşık 1 ay önce 13.5 84 cm di. Hergün mutlaka 1 yumurta 1 muz 1 portakal 3 yemek kaşığı yoğurt yer yemesini isterim yemezse huzursuz olurum 😀😀 anne baba dede teyze abla gel git al ver bak evet kedi köpek inek tavuk ördek eşek civciv at ve sesleri bi çıkarır söyler taklit etmeye başladı herşeyi . Söyleyebildiği birkaç birşey daha var ama canı isterse 😬 getir götür işlerine bakıyor şu ara 😀
Rum use_use merhaba canim kizim 18 aylik baybay yapiyo opucuk atiyo , seni seni yapiyo , ceee ee , yapiyo coraplarimi getriyo dhaa bir suru sey canım. Kilosu 11.200 boyu 83. Yemek yemiyo kofte ve makarna haricinde pek bisi yemiyo kahvalti etmez.. soyledigi kelimeler anne baba dede hoppa hayda cici .. cis egitimine basladik kakasini soyluyor ama cisini her zmaan degil
Kalimbanne use_use 24 aylık sipam 3 kelimeli 2 tane cümle kurdu diğer mememi emmek için fu meme em diyor 🤣 bir de baba tuftuf aç 😁 yemek yese dua ediyorum yani bugün hele hiç bişey yemedi zorla 1 muz yedirdim 90 cm 12,5 kilo yemiyor yemiyor. Kelimeleri gittikçe çoğalıyor ağaç en son öğrendiği kelime.
aylizinannesiii use_use 17. Aya giricez sadece baba mama meme mö miyav bü filan diyor ne anne ne bişey tv yok telefon yok ama çok üzülüyorum anne de hadi bitanem diyorum baba diyor kızıyor bana
HandeNil Rum maşallah bebişe tuvalet egitimine nasıl başladınız merak ettim bende cok istiyorum kizim lazimligini getiriyor oturuyor ee cis cis diyor ama kıyafetleriyle oturuyor bezini cikarttik mi katiyten oturmuyor ağlıyor nasıl baslicam ben yardımcı olurmusunuz
use_use Rum Oğlumunda tüm gün yedikleri toplasan bir kase anca yapar heralde, aşırı iştahsız. Kakasını söylüyor olması da çok güzel 👍
use_use Kalimbanne Oğlum da aşırı iştahsız. Tüm gün yedikleri bir kade anca yapıyordur heralde. Full meme hep meme. Tam olarak ne zaman iki üç kelimeli cümle kurmaya bşldı.
use_use aylizinannesiii Oğlum da meme, mama, dede , baba, gel , dur , aç , git diyor sadece ama baba ve dede dışı dakiler ben söyle dediğimde söylüyor sadece sürekli kullandığı kelimeler değil. Ne zaman konuşmaya başlayacak diye heyecanla bekliyorum ben de
Newmamaandlove aylizinannesiii bizde 18 aya girdik tam olarak böyleyiz 🤦♀️ Ama algıları açık çogu şeyi anlıyor . Zamanı vardır diyip elimden geldiğince ilgileniyorum
huzunkovankusu use_use 18 aylığız 11.3 kilo 80 cm boyu biraz kısa ama yakalar dedi doktor ☹️Kahvaltısında yumurta peynir bal ceviz olmazsa olmazımız, meyve yoğurt bi öğün sebze bi öğün bakliyat ya da et tavuk vermeye çalışıyorum mümkün oldukça.. Ne desem tekrarlıyor şu sıra aktivite masasında İngilizceyi öğreniyor 😜 sanırım 2 kelime öğrenmiş şekilleri görünce söylüyor çok hoşuma gidiyor 😬 evdeki herkese ismiyle hitap etmeye başladı bağrınıyor sürekli 😁 duyusal oyunları hiç sevmiyo alıştırmaya çalışıyoruz 😔
Semaab huzunkovankusu 18 aylık 13 kg 80 cm iştahı biraz sıkıntılı canı istediği zaman 2 yumurrta yiyor aşırı yemek seçiyor. Anne baba dede baybay alkıs hadi attı acıdı vs kelimeleri var saklanbac oynuyoruz dee yapıyor en sevdiği şey dans etmek öpücük atıyor birde sanırım 2 yaş sendromuna girdik herşeyi kendi yapmak istiyor
InancDemir20 use_use 87 boy kılo 13. Bugun 18 aylık olduk. Bizde hiç kelime yok herseyı anlıyor ama dil gelişimi yok sıfır😣 gec konusacak oğlum belli doktorumuz 2 yaşına kadar normal diyor
use_use InancDemir20 Oğlum da öyle her şeyi anlıyor ve işaret ederek çok güzel anlatıyor ama konuşma adına hiç çabası yok. İşaretlerle kendini rahat ifade edebilen bebekler konuşmak adına çaba sarfetmezmiş öyle söyledi doktorumuz. Bakalım bekliyoruz 🤷♀️
mervedmr use_use kızım 4 ağustos doğumlu. Boy 79 cm , kilo 11 kg . Biraz kısayız🥲 Her gün yoğurt ve avokado vermeye özen gösteriyorum. Aynı zamanda protein içeren bir şeyler yedirmeye çalışıyorum. Dil gelişimi güzel gidiyor. Sayamayacağım kadar var diyebilirim. Avokado, atatürk, peçete söylediği zor olanlardan. Hatta bugün merdiven inerken 1-2-3 diye sayıyordum 10a kadar tamamladı çok şaşırdım:)
huzunkovankusu Semaab yaaa o bizde de var aşırı da sinirli kendini parçalıycak nerdeyse istediği olmayınca 😔
use_use Semaab İştah sıkıntısı oğlumda da var. 2 yaş sendromu oğlumu da vurdu galiba bu ara durduk yere bağırıp ağlamaya başlıyor. Aşırı inat bir hale büründü.
Semaab huzunkovankusu evet sinirleniyor oyuncaklarını fırlatıyor. O anki halleri komik oluyor gülmemek için kendimi zor tutuyorum kafamı çeviriyorum
Rum HandeNil 13 aylıkken basladim canim . Kendim tuvalete giderken hep cis yapmaya kaka yapmaya gidiyorum dedim oda bakti kapıdan 1 ay boyle yaptim sonra lazimlik aldim… kakami yaparkn cok pardon ama ikinirkenki sesi çıkardım hep onada gosterdim . O zmaandan beri her kakasi geldiğinde iiihhh diyo tuvalete kosuyo lazimligin orda oldugunu biliyo yaklasik 3 aydir 2 kere falan yapmistir kakasini beze . Başlarda cisinide soyluyordi baya hevesli idi simdi oyun derdine unutuyo cisi ama ben 20 dk da bi oturtuyorum sürekli soruyorum. Alistrma kilodu alicam cunki zor oluyo sürekli bezi tak cikar ..
CanselK use_use 18 aylık kızım, 15 gün önce kontrolde 13.5 kilosu 85 cm boyuydu. Her sabah çok güzel kahvaltısını yapıyor. Her sabah 2 kaşık pekmez vermeye özen gösteriyorum. Anne teyze gel git baba gitti anane dayı hala Allah Allah buraya gel mama su abi Abla iyi geceler güle güle gibi şeyleri söylüyor. Her yemeğine kıyma koymaya özen gösteriyorum. Mesela kahvaltısını beraber hazırlıyoruz, eline sofra bezini verıyorum salona gidiyor oturup bekliyor. Öğlen tek uyku yapıyoruz 2 gibi yatıp 4 4.30 gibi kalkıyor gece uykusuna en geç 10 da yatar. Yatağına yatırıyorum kendi uyuyor. Sabah da 9 9.30 arası uyanır. Gece beslenmesini keseli baya oldu. Avokado ayran portakal muz ve ceviz bayılıyor. Boğazlı bir bebek ne verırsem yiyor ☺️
Rum use_use siz vitamin falan kullaniyor msunuz . Kan ilacı polivit kullanıyorum ben takviye olarak . Doktor yazdı
EslemEva_23 use_use 19 aylık olacak pamuk kızım kilo 11 boyu 90cm dil gelişimi iyi herşeyi taklit ediyor minik kuzum bütün hayvanları tanıyor taklitlerini yapıyor kaka yapınca yaptığını söylüyor değiştirmemi istiyor bu aralar sadece uyku düzeninde problem var birde cok inatlaşmaya başladı
use_use EslemEva_23 O inatlaşmalar 2 yaş sendromu kaynaklı sanırım. Oğlum da aynı ve bazen aklımı yitireceğim diye dolanıyorum evde😅 maşallah bebişe🧿
Kalimbanne use_use hiç farketmedim vallahi bir gün emerken diğer memeyi emmek için cümle kurdu fu meme em 😁
use_use Rum Balık yağı kullanıyorum sadece. İlave bir desteğe ihtiyaç görmedi doktorumuz kan değerlerinde bir sıkıntı yoktu. İştahsızlık konusu ek gıdaya geçtiğinden beri var olan bir durum ne yazık ki.