Ummuscetinkaya Mora bende hissettim tepebaşındayım Şirintepe. Eşimde alt kattaydı hissetmedim ben diyo dedim aynı evdeyiz ben üstteyim sen altta nasıl hissetmedin şaka mısın
Olric11 Nurrrsss evet avcılardan hissettim eşime dedim başın dönmüştür ben hissetmedim dedi ama olmuş evet