Emzirirken sonra çıkarmaya çalışıyorum ama bazen çıkmıyor gece doktora götürdük röntgen çektiler inanamadım o kadar gaz vardı ki lağman yaptılar gene de gece krize girdi 4 saat beslemedim midesi boşalsın diye sonra emdi yine gaz oldu silikon başlıkla diye mi hep kafam karışıyor kendimi berbat hissediyorum çok korkuyorum yine aynı şey olacak diye