Yademom benim kızımın bucudunda cıkıyodu ve kayboluyodu ama daha az cıkıyodu doktor aynı sekilde tek başına alerji olmaz dedi gecti ve bi süre sonra komple vucudu kozardı ve kabardı hastaneye kostuk iğne yaptılar tahliller falan ve süt ürünleri alerjisi cıktı siz doktora bakmayın eger emziriyosanız si süt ürünleri yemeyerek bi süre deneyinuzun oldu pardon😊