Merhaba sevgili anneler 5 aylık kızım var 4-5 gündür özel bölgesinde 3-4 sivilce gibi kızarıklık var …yaşayan var mı aynı durumu…alerji diycem ama ek gıdaya başlamadık…kayınvalidem yumurta sarısı vermiş ama yutmadı bile dedi…mustela pişik kremi kullanıyorum…ne olabilir ki