Doktor kullanmamı tavsiye etti 2 buçuk aylık bebeğimde reflü varmış mama ile besleniyor bebeğim mamasının içine istenilen ölçüde katıyorum gerçekten işe yarıyor kusmuyor her beslenmesin de ekliyorum ama kaka yaparken gözlerinden yaş yağmur oluyor acayip katı kaka yapıyor ve çıkarırken poposu kanıyor 🥺 kullananlar herkesde mi aynı