Feyyyzza arzumun saç düzleştirici taragini öneririm benim saçlarımda uzun kalın telli ve kabarık tam bir fön hissi veriyor düzleştirici gibi yapmıyor ama fön cekilmis gibi durmasını seviyorsanız bakın bence bir ben almadan önce çok araştırmıştım Philips ve arzum arasında gidip geldim videolarına filan baktım ama çok bir fark yok aralarında hemde duzlestiriciden daha çabuk yapıyor