Bayanlar sadece anne sütü alıyor.Ufak ufak çorba veriyorum ama doyacak kadar almıyor tabı.göğsümün birinde süt yok artık zaten.Bebek sık sık emmek istiyor.kakası 2 günde 1 olmaya başladı.Normalde hergün yapardı.Birde gece 11 de uzunnuykuya yatardı şimdi saate 1 2-3 saatte 1 uyanıyor.Memem ağzında uyumak istiyo,çektiğimde uykulu iken bile emmek istiyor.Acaba açmıııı??? ???