10 gün sonra 1 yaşına girecek bebeğim ama daha dengede bile duramıyor dursa bile iki saniye yani adım atırıyorum parmak ucunda yürüyor, bir ay tek yürütece bıraktık, normalde yürümesi lazım değilmiydi, hastaneye götüriyim mi ne yapim, bide çok hızlı emekliyor