Tecrubelianne Cocugu dogunca kurbanini kestiren varmi.normalde 7.gunune kadar kesmek gerekiyo sonra kesilsede kabul olurmu bilgisi olan varmi
Egeninannesi34 Tecrubelianne canım ben çok araştırdım 7.güne kadar kesilse daha hayırlıymış. Ama illa şart değilmiş yani daha sonra da kesilebilirmiş.
Kkorkmaz_87 Tecrubelianne valla benim kayınpeder imam ona sormuştuk öyle bir kısıtlama yok elinizde imkan olduğunda kesin dedi. Biz 2 tane kestirecektik ilkini 40 çıkmadan kestirdik 2.sini de hafta sonu kestiricez inşallah. Kaynıma para yolluyoruz o doğuda kuran kursuna bağışlıyor.
Han30 Tecrubelianne hayır öyle degil. Ergenlik dönemine kadar demişti bize hoca ve internet diyanet sayfasında okudugum kadar. Biz 8. Ayında kestirdik.
Gunsss 2-3 haftalıkken kestirdik erkek bebeğe Koç kesilir imlan varsa 2 kurban, kıza 1 kurban kesilir
Bahar00 Tecrubelianne oğlum 10 aylik bir hafta önce kestik canım 7. Günü kessen tabi daha hayırlı ama elinde yoksa veya o gün kesebilecek durumda değilsen daha sonra da kesebiliyorsun.
Canmoglum- Tecrubelianne valla bizde 7 de kestiremedik daha sonra kestirdik oğlum için erkek için 2 kız için 1 tane kesiliyor