Aysegullblt- 7 aylık kızım gece yarım saate bir uyanıp memeyı alıp uyuyo bazen bes dakıkaya bi aglıyo ama garip gelen şey sabah 7 den sonra kesıntısız uyanmadan 10 a 11 e kadar yatıyo acaba gece korkuyo mu😏