Kizlar elimde hic acilmamis 6 numara 2 paket 60li 2 paket 56li bez var kizima stoklamistim ama tuvalet ogrendik onlar kaldi ne yapayim sizce satayim mi yoksa ikinci bebeğe kadar durur mi beze bisey olur mu bilemedim yani ikinci doğacak da 6 numaraya geçecek de ne zaman olur nasip🙈