Bebeğim 44 günlük. Lohusalığım boyunca kanamam oldu, sonlara yakın sarı akıntım oldu. Düzenli doktor muayenemi de oldum enfeksiyon vardı ilaç kullandım geçti fakat iki-üç gündür siyah renkte akıntım oluyor. Doğum sonrası bu normal mi? Regl oldum da ben mi anlamıyorum? Yaşayan anne var mı?