e1if Selam kızlar bugün uyku tulumu aldım tog değeri 2.5 odamız genelde 20 derece civarı olur dimi tulum arada derece oynuyor
Olric11 e1if evim şuan 21 derece atlet ile giydiriyordum sabaha karşı baktım üşümüş şimdi uzun kollu zıbın ile giydiriyorum 2.5 bizimde
Sy2019 e1if ben ayagı açılmasın ki malum tulum toplanıyor kendi çorapları da sıkar mı gece acaba diye kendi uzun çoraplarım dan giydirip tulumu da içine alıyorum 😂
8gunes-yildizi Bende bugün oğluma artık alma niyetine girdim. 11,5 aylık birkaç gündür sürekli üstü açık buluyorum. Oda 20-22 derece arasında oynuyor. Ne almalıyım önerisi olan var mı? LC waikiki de buldum. Tog vs nasıl önersiniz bana da?
alerjikbebek e1if canım bende 2.5 tog aldım ilk zamanlara gore şuan soğuk oluyor evler 21 derece evim ben bir zıbın bir de alt üst ince bir pijama takimi giydiriyorjm ayağına da çorap o sekil uyutugorum sırtını daima kontrol ederim hic terleme yok aksine arada sabah ince bir battaniye beline kadar ortugorjm zaten dönünce açılıyor sabaha doğru 6 dan sonra soğuk oluyor bizim. Sende bence sırtından ensesinden kontrol ederek giydirme sekli yapabilirsin