Merhaba anneler benim 4buçuk aylık oğlum var. Son bir kaç gündür sağ gözünde sulu çapak oluşuyor sarı renk. Anne sütü damlattım iyi geliyor dediler yaptım temiz sıcak bezle tampon yaptım temiz bakmaya çalışıyorum bu durum ilerlermi bir hastalıkmı yoksa gündelik çapak oluşumumu bilemedim. Tecrübeli anneler yazabilirmi bu durumda ne yapabilirim başka