Prima kullaniyorum hep trendyoldan aliyorum. Daha once aldigim bir saticidan tekra siparis verdim ve gelen urun orjinal degildi. Trendyol urunun orjinal oldugunu iddia ediyor ve iade kodu vermek istemiyor. En son sistem hatasi deyip 72 saat bekleyin dediler. Urunun orjinal olup olmadigini anlamanin bir yolu varmi bildiginiz. Cunku oglum iki yasinda iki yildir prima aktif bebek kullaniyorum. Gelen bezin alakasi yok hem resimleri farkli uzerindeki hemde dokusu incecik prima gunluk rahatliktan bile ince. Fikirlerinizi bekliyorum