Elvn94 yolculuk yapmış birisi olarak mamayla zor oluyo onu diyim. ben termos aldım. içine kaynattigin suyu koy sicak olsun. baska biseye de kaynayıp soğumuş su koy bununla ılıştır. ben icme suyuyla felan ilistirmiyorum kesinlikle sonucta kaynamis olmadığı için tercih etmiyorum nolur nolmaz. yedek biberon varsa onu da al bana çok lazim oldu. mamayi al. ben kocaman mama kutusunu almak yerine icebilecegi kadar mamayi bir kaba koydum kucuk bi kaba öyle kullandım. en azından yol icin. cunku kocaman mama kutusuyla zor oluyo yolda.mamanin geri kalanini valize koymuştum. aklima gelen bunlar iyi yolculuklar 💕