Kizlar bebeginde bu rahatsizliktan olan var mi bizde 20 gunlukken cikti topuk kanindan alinan kanla ogrndik ve tiroid eksilii cikti ilac kullaniyoruz 3 bucuk aydir her gun sabah ac karna suyla ezip ilaci veriyorum ve yarim saat emmemsi gerek bazi gunler uyurken veriyorm bazen uyanik oluyo dayanamiyo cok zor geciyo o yarim saat sorum su ki bu hastlik olan var mi nasil geciyo sureciniz Rabbim daha buyuk hastlaliklar vermesin buna sukur diyorum ben