balkupusu Aşı olunca zorunlu değil 2 aşıyı ama şimdi bide 3. Çıktı ben de yarın binicem bi sorun olmaz insallah pcr da yaptirmadim
balkupusu Yasemin34 Hayir istemezler son 2 ucusumda 2 aşım vardı pcr yaptırmadım zaten sırf pcr yaptırmamak için aşı oldum 😊
Mihre Yurt içi ise gerek yok.Hes kodu soruyorlar zaten bilet alımda .Ama yurtdışı ise gittiğiniz yere göre değişiyor.Hemen hemen bütün ülkeler istiyor ama Pcr.