Thesra canım çok kalına gerek Yok zaten çok sıcak yapıyor tulumlar . Bizim buraya kış geldi bizde gece battaniye felan kullanıyoruz o biçim yani 😀 bizim ev kalorifer ama doğalgaz değil odun ve kömür yakıyorlar biz yakmıyoruz ve çok sıcak oluyor uyku tulumu kullanmadım 2 gündür çok sıcak oldu . Bende çok korktum ilk sanki Böyle üzerine hiç birşey örtmemiş gibi ama hiç gerek Yok panik yapmaya 😃. Mesela artık uyku tulumu içine bi çıtçıtlı badi giydircem altına da inçe bişe okdar . Markasına gelince ise; bizim burda hiç birşey Yok dağın başı bi bebek mağazasında ilk bulduğumu aldım acıkcası 😀. Hani bence bu tulum olayını çok abartmakta gerek Yok yani paniğe gerek Yok iş görüyor hepsi . E bebekte görmüştüm benimkinin 10 kat incesi yani sen düşün 😀