Lalenehirlina ya canım sen foruma yazıp aklını bulandırma doktoruna güven bi sıkıntı olsaydı derdi her bebek bir değil benim oğlumda ilk 6 ay çok aldı ortalamanın üstündeydi sadece anne sütyle sonra bi anda düştü almadı zayıftı doktor bszen duraklama olabilir demişti bide bebeğin eğer ağlamıyosa huzurluysa uyuyabiliyosa karnı doyuyodur , için rahat etmesi için başka doktorada göster istersen ama mamaya hemen başvurma doktor söylerse ver kafana göre verme bu seferde meme reddi vs olabiliyor şimdilik bozma düzeni 2 ay sonra ek gıda vs olacak yani zamanla düzelir bence yine sen bilirsin