Elifnazannesi04 Selam kızlar 7 aylık hamileyim bi kızım olcak insallah annemin adını koycam inci diye yanına bi isim daha olsun istıyorum sizce hangi isim olur
Babybloom Elifnazannesi04 benim kızımın ismi babası da bir isim koymak istediği için Zeynep İnci oldu. Ama bence İnci tek başına çok daha güzel. Belki yine başına klasik bir isim kullanılabilir. Ebru, derya, elif gibi.
Elifnazannesi04 Babybloom zeynep yakısıyo oda kardesımın ismi olurmu bilemedim karsı tarafı düşününce😀😀
2cocuk_1anne_ Elifnazannesi04 bence gerek yok Bir arkadaşın kızının adı inci Maşallah çok güzel ve tatlı akıllı bşr kız🌸 Sağlıkla kucağına al inşallah 🥰
Symkrktr Elifnazannesi04 Benim kızımın ismide İnci biz yanına bir isim koymadık ancak iki isim koyacak olsaydık İnci Vera olurdu😊