1balkizannesi FiltreKahve benim kızım 17 ay 6 günlük ve tam olarak sizin saatlerinjz bana uyuyor. Benimki 12 aylıkken bıraktı 2 uykuyu şu anda 4 tarn köpek dişleri çıkarıyor o yuzden öğlen 2 de yatıp 3 de kalkıyor.🥲
FiltreKahve 1balkizannesi benimkiler de diş çıkarıyorlar 1 hafta öncesine kadar uyku yemek falan yoktu. Son 2-3 gündür biraz biraz düzene girdi onu da böyle düzen kurdular kendileri bende bozmak istemiyorum açıkcası
Tugcecakir FiltreKahve onlar kendi düzenlerini oturmuşlar sorun çıkarmdıkları sürece dokunmayın bence🙈
FiltreKahve EtiPetito 12-1 i buluyor gece uyumaları e bu sefer sabah geç kalkıyorlar derken saçma sapan bir döngüye giriyoruz.
Loreyli FiltreKahve benim oğlum 13 aylıkken tek uykuya geçti. Erken diye direndim biraz ama ne kadar uğraşsak da boş kendileri istedikleri gibi yapıyorlar. Siz de erken diye düşünmeyin, onların vakti gelmiş demek ki
ikizlerinannesi2985 FiltreKahve gece uykusunu o kadar etkiliyorsa tek uykuya indirmek daha mantıklı sanırım
Glittery FiltreKahve benimki 1 yasina girecek birkac gune. Ya resmen gunduz uykularindsn nefret ediyor. Oglen uykusunu birakti tek uykuya dustuk mecbur kiyamet kopuyor cunku. Neyse bugun sadece 7 dk uyudu o tek uykuyu da napicam bilmiyorum
Glittery FiltreKahve tek uyku olunca gunduz uyumasi gereken sure geceye kaydi bi nebze daha iyi oldu ama bilmiyorum ya az gibi de geliyor bi yandan
Yagmursonrasitoprakkokusu Feyyyzza en geç 7 de uyanır, 10.30 gibi ilk uykusunu yapar 1 saat uyur. 15.00 gibi de 2. uykuyu yapar gene 1 en fazla 1.5 saat uyur. Akşam uykusu 20.00 ya da 20.30 da olur en geç