Kızlar bebeğim 4 aylık erken doğdu herşeyi çok iyi çok şükür herşeyi kontrel altında çok hareketli zaten elleriyle karnına vuruyo gibi heycanlaniyo kendi kendine konuşurken vuruyo bu normalmi kızlar normal diye düşünüyorum ayakları falan hareketli bazıları kendine vuruyo falan dedi kafama takıldı