Balbebeginannesi 2. Aydan beri bebeğimle beraber duş alıyoruz😍 emzirme danışmanlığı almıştım süt arttırması için bebekle duş ve duşta emzirme önermişti.. önce ben duşa giriyorum hem ısınmış oluyor, sonra annem veya eşim kim varsa artık oğlumu getiriyor kucağımda duşunu aldırıyorum sonra geri veriyorum.. geçen bi küvette yıkayım dedim istemedi 😁alışmış banyoya artık. Küvette yıkarken de filesini pek kullanmadık, tabanına bi havlu serip içine yatırdık öyle yıkadık hep hem vücudu suda kalınca üşümüyordur gaza da iyi geliyordu bi süre suda kalmak