Kızım ek gıdaya basladigindan beri önlük takmayı pek sevmiyor ve üzerini hep yemek lekesi ya da meyve lekeleri oluyor yıkayınca geçmiyor sizlerden de bu durumu yaşayanlar ve çözümunu bulanlar yardımcı olabilir mi neler kullanıyorsunuz nasıl cikariyorsunuz zorlu lekeleri?