Dr01buse 40 günlük bebeğim 3*4 gündür benim bebeğimde kusuyor Fazlası olsa kesik kesik çıkartır diye biliyorum ama normal su gibi çıkartıyor ve ishali var Bende neden anlamadım Mama değiştirdim ondan diye düşünüyorum Bugün eski mamaya geri döndük inşallah düzelir Seninde mamadan kaynaklı olabilir Allah şifa versin