Tugba_67_76 Sezaryan doğum sonrası korseye ne zaman başlamam lazım ve ne kadar sıklıkta kullanmam lazım acaba ?
Durukusunannesii Tugba_67_76 bana doktorum ertesi gün takablrsn demişti ama benm korsem yoktu oyuzden 5 gün snra takmaya basladim iyikide takmışım ağrılarım daha çabuk geçti ve sarkma falan olmadı bende gün içinde 3 saat falan takiyodum