incitanem19 Hipp combiotic formül mama ile denedim ama öğürüyor, hangisinden diye ayrı aydı verdim formül mamada öğürüyo Kaşık mamayı suyla hazırlasam olur mu hanımlar birde porsiyonu çok fazla ben kendim ayarlasam olmaz mı
Milena11 incitanem19 kaşık mama ve formül mama aynı şey değil. Ne kadarlık bebek bilmiyorum ama en az 1 yaşa kadar anne sütü almıyorsa formül mama almalı başka mama deneyin
Honki_Ponki incitanem19 Benim bebegimde hazır mama kullanmakta zorluk yasatmıstı bana bende hippn kaşık mamasını alıyordum kendim hazırlayıp suyla göz kararı o şekilde veriyordum sıkıntı olmaz yani vere bilirsin kuzum ben o pirinçlinin içine elma armut havuş kaynatıp bilandır yapıp kaşık mamasına katıyordum tadı sasık diye enazından tatlanınca bir tık güzel oluyor o şekilde de deneye bilirsin kuzun
incitanem19 Milena11 biliyorum canım anne sütü alıyor bebeğim biraz kilo açığımız car doktor tavsiyesiyle ek gıdaya başladık günde 1 kez kaşık mama vermemi ve formül mamayşa hazırlamamk söyledi 5 aylık kızım
incitanem19 Honki_Ponki teşekkür ederm canım bende elma suyu koyayım diyordum benim kızımda 5 aylık biraz kilo açığı var 1 ay erken başladık formül mamayla hazırla dedi doktorumuz ama öğüryor onun tadı kötü heralde :/ kıvamını biraz akışkan yaptım kolay yutuyor sıkıntı olmaz dimi ya daha 3-4 gün oldu yoğurt kıvamı gibi yapıyorum
Honki_Ponki Ama biz 4 aylıkken ek gıdaya gectik eger bebeginiz küçükse bu nu yapmayın diger mamaları deneyin anne sütü almıyorsa tabi anne sütü alıyorsa zorla da olsa verin kasık biberon alıp formül mama yı deneyin yinede siz
Honki_Ponki incitanem19 biberonla verme istersen ben biberonsuz kasık olarak veriyordum canım elma ve havuç suyuyla dene güzel oluyor onunlada birde dedigim gibi meyveleri pişirip bızıtlatıp o sekilde karıstırıncada güzel oluyor 😊
Honki_Ponki incitanem19 Förmül ma aylada oluyor ama bebekler sevmiyor ya öle be de yaptım da yemedi malesef benim kiside
incitanem19 Honki_Ponki biberon değilde bende kaşıkla veriyorum canım zaten biberon kullanmıyor evet sevmedi öyle öğürüyor resmen 😂😂 suyla yapayım madem