TazeAnneL
ben kızım nasıl rahat oluyorsa öyle yaptım hep, şuan 8 aylık hala kendisi nasıl isterse nasıl rahat ediyorsa öyle yatar mantığındayım. Kendi dönemediği çok kustuğu zamanlarda yan yatırır dönmesin diye de sırt kısmına destek koyardım, rahat dönmeye başladığından beri o nasıl isterde öyle duruyor. Boyun kaslarını şuan baya bi geliştiriyor zaten önden bi aceleye gerek yok diye düşünüyorum. Ben o aylarda sadece sırtına masaj yaptığım zamanlarda öyle yatırıyordum zaten hiç de sevmiyordu öyle yatmayı. Bi arkadaşımın bebeği de sadece yüzüstü yatmayı seviyordu ama başını dik tutmakta zorlanıyordu bizim bebiş dik tutabiliyordu rahatça. Her bebek farklı da bence akışına bırak o sana yön gösterir zaten😊