Alnalprdha Ne kadar kızlar bu ay yaptiricaz bide hangisini tercih ettiniz rotarix(2doz) mu rotateq(3doz) mu
deryakadri Melekkus 3. Aylık yaptım ben hiç bi yan etkisi olmadı 10 dk emzirme dedi kusmamasına dikkat et dedi öyle
BurCan35 Rotarix yaptirdik ilk doz 350 tl idi ama subatta 2. Doz olcak fiyat ne olmustur bilmiyorum hic. Ilk dozu 3 aylikken 2. Dozu 5 aylikken yapiyolar genelde 3 ve 5. Aylarda asilari olmadigi icin