Bebeğim çok çok gazlı olduğu için kucakta hoplama zıplama şeklinde uyuttuk hep. 2 gün sonra 3 aylık oluyor. Erkek bebek iri ve kilolu. Her iki bileğimin baş parmağı ile bileğimin arası ağrıyor. Belimde fıtık var. İlerleyen aylarda kucakta nasıl uyuturum böyle hoplama zıplama şeklinde diye düşünüyorum. Kucakta gezdirerek uyutmayı bırakabilen anneler var mı ? Bir yöntemi var mıdır bu işin yardım istiyorum.