Mavis34 Deryaci benimkide 2300 doğdu şuan 5400 3 ay 2 günlük asla mama düşünme.dedi doktorumuz sadece anne sütü aliyor. Aylık 500 fram üzerleri alıyorsa normalmiş
elifizm Doktor mu söyledi, eğer o söylediyse üzerine söz söyleyemeyiz ama başkaları söylüyorsa onları dikkate almayın takipli doktorunuz duruma göre söyler