elif_cepel Selam kızlar. 25 günlük bebegimin cildi cok kuru. Pul pul derisi dökülüyor. Doktorumuz nemlendirmek icin krem kullanmalısın dedi. Bebek cildini güzel nemlendirecek krem tavsiyesi olan var mı?
balpetegimmmm elif_cepel sebamed losyon kullanmıştım ben doğduğu günden itibaren iyi nemlendiriyordu canım
sadeturkvatandasi elif_cepel mustela stelatopia çok güzel bi krem hassas ciltli bebeklere de uygun, ben doğduğundan beri onu kullanıyorum memnunum☺️