Merhaba tecrübeli anneler, bebeğim 2 aylık ve sürekli huysuz altı temiz, karnı tok ve gazı çıkmış hali sürekli böyle. Eeh eeh diye huzursuzlanıyor, kucağımıza alıp gezdirmezsek yaygarayı koparıyor. Kucakta da asla sabit olmamalı sürekli gezdirmek pencereden baktırmak akşamsa ışıkları açıp yine gezdirmek gerekiyor. Çok zor uyutuyoruz ayrıca. Gözünden uyku akıyor malasef uykuya asla rahat geçemiyor, en az bir saat kucakta sallıyoruz. Her akşam neredeyse rahatlasın diye yıkıyoruz. Ancak oda çözüm olmuyor. Yorulup uyusa da yatağa koyunca uyanıyor. Bu arada bu huysuzlukları gündüz uyanık olduğu her saatte ya da akşam üzeri oluyor. 21:00-22:00 gibi gece uykusuna geçince geceyi rahat geçiriyoruz.