4-5 gün oldu pişik hala geçmiyor. Baby me bez kullanıyoruz. A101 in bezini denedim geçmedi eski beze devam ettim. Travazol krem,mustela krem,hamazinc krem işe yaramadı. Bugün altını yıkadım zeytinyağı sürdüm fayda eder mi bilmiyorum. Yediklerim pişik yapar mı çocuğa ne yememem gerekiyor. Canımı çok sıkıyor ya 😢😢